Monday, May 26, 2008

kenduri kawen back2back

Musim cuti sekolah datang lagi.. Maknanya musim kenduri kawen ler. Weekend baru ni aku attend 2 majlis. Majlis Anna adiknya Sueraya dan Majlis my school buddy Sham. kununnya nak ke rumah Sue dalam pukul10.30, lepas tu konvoi dgn Cyn ke rumah atuk Sham di Kuang dalam pukul11 gitu. Last-last... pukul12 aku baru hegeh-hegeh nak ke rumah Sue. Cyn call tanya aku kat mana. Dia dah lama siap. Hahahaha.. Dia pun terus ler ke rumah Sue dulu.

Pengantin pompannya tengah lagi bersiap, aku dan Cyn dan tunangannya Encik Pidut dah bersiap nak ke Kuang pulak. Terasa jauh plak Kuang tu walaupun dah pernah pegi masa si Sham bertunang dulu. Mebi sbb aku drive sendiri kut. Hahaha..

Kitorang sampai ke Kuang dalam pukul1.45 gitu. Pengantin sedang bersantap. Alahai cantiknya kawanku yang tomboi manjang zaman skolah dulu berbusana pengantin. Ahaks..!!! Congratulation my friend... Semoga berkekalan hendaknya dan dikurnia rezeki anak-anak very soon ;-)

No comments: