Tuesday, November 11, 2008

bz

Biasa lah.. ujung tawun. Kalau ikutkan takwim mesyuarat aku.. ada lagi 3 kali je lagi meeting untuk tahun nih.

Tapi bila dah dicampo dengan keje-keje lain. Adeh.. aku rasa cam nak tido sampai tahun depan. Letih sungguh rasanya. Cuaca pulak asik mendung, hujan, kabus dan sejuk. Tapi tetap tak menghalang pelancong mai sini. Sentiasa penuh dengan bas skolah. Mentang2 SPM dah start.. budak-budak pun dah start cuti sekolah.

Seronoknya sekolah kan? Ada cuti sekolah panjang-panjang. Dah tua renta nih nak mintak cuti pun segan sebab nanti keje plak banyak tak jalan. Rasa cam nak benti keje jer, duduk rumah jadi isteri mithali. Ahaks.

Ok. Meh kita list down things to do sampai ujung tahun.
  1. Siapkan minit2 mesyuarat within 3 days lps meeting.
  2. Siapkan internal audit plan dalam minggu ni jugak.
  3. Betulkan surat-surat kelulusan yang dah siap arituh. Tuko balik nama si tukang sign.
  4. Buat surat kelulusan untuk permohonan yang dah settle.
  5. Buat KPI, hanto ke engineer.
  6. Update fail internal audit aku.
  7. Draf surat untuk Jabatan Warisan Negara.

Tu je yang dapat aku pikirkan buat masa nih. Sumenya berkaitan kerja la. Lengkali kita citer pasal personal plak ek..

2 comments:

Anonymous said...

kerja..kerja...kerja...

jijah montel said...

eh.. cik zughaaaa... sggh je ke blog kita tuh.. hehhehe.. ada tak aku gitau.. yang aku nak pndh dungun.. ikut asben.. huhh.. kena ikut beb.. takut jadi cam kisah artis tuh..