Thursday, November 13, 2008

Jom main masak-masak

2 weekend lepas.. kitorang main masak-masak kat rumah Sue. Hahaha.. takde la masak beriya kat umah dia pun. Still masak kat umah.. lps tu tapau bawak pi umah dia. Menunya :-

Ayam Masak Merah
Labu Gulai Lemak Cili Padi

Kerang Rebus

Kacang Buncis Paprik Ayam

Sayur Campur

Ikan Sepat Masin

Pencuci mulutnya.. Birthday Cake!!! Selamat Hari Jadi Sue!!!! Huhuhuhu...

Burppp!!! Sudahnya tiga-tiga tergolek sampai ke malam.. kehkehkeh..

6 comments:

Sharulazlan said...

hush..sedapnya.....lapo terus aku tgk ayam masak merah...ceh..

cik-zura said...

uih.. lom abeh tampal gambo.. dh ada org komen. kahkahkah.. tu ler.. tu baru tgk gambo je tuh.. blom rasa lagi ayam masak merah tu.. fuhhh...

mzmriza said...

amboi.. mai.. bila boleh aku rasa mskn ko ek..

cik-zura said...

dalam banyak2 tu.. gulai labu tu je yg aku masak. hahahaha... tu kira sedap gila la tuh.. ahahahah

ruzzlan2312 said...

Kawan rasa sampai ke sini bau dia .. ehhhh dah brapa lama yer masakan ni ?
Tapi bukan nak katalah, teman nak bebenar datang makan kalau gini masakan nya, kami slalu juga naik ke Cameron tu.

cik-zura said...

hi ruzlan.. ni baru je 2 minggu lps.. biasa la.. skali skala main masak2 sronok juga... nnti krismas kitorg buat bbq pulak.. sapa nk join angkat tangannn!!!