Tuesday, November 23, 2010

Mun Jae Shin

Adei.. aku rasa mcm nak pitam layan drama Sungkyunkwan Scandal nih. Why? Ini semua pasal mamat nih la...

Ntah apesal aku tengok mcm hensem gila amat. Huwaaa... ingatkan dah tua² begini takdak dah buat perangai cam ginih.. Owh... mana tua??? Masih muda remaja dohhh..!!!! Thats why lahhh.. hahahahaha..

Skang kul 4.57 petang.. lambat gila nak pukul 9.03 malam.. copek lahhhhhhh... Ikutkan hati nak download ada cite ni. Tapi mcm biasa lah... aku malas gila nak menyedut movie or drama series. Aku rela pi beli boxset original/p*rate.. lebih membahagiakan dgn cara begitu.. cehhhh ayat tak bleh blah..

Dah la.. mengarut aje petang² nih.. buat keje tu woiii... mampos tak capai KPI yang kalut untuk tahun nih.. satu division huru hara... bengong.. arghhh malas aku layan cite keje nih.. 

ohhhh dunia... cepat la malam... 

No comments: