Tuesday, April 17, 2007

kamikaze

Isnin malam memang full dengan crite best kat tv. Start dengan America's Next Top Model, Which Stars Are You From?, Navy NCIS sampai ke Prison Break. Huhuhuhu..

Tapi yang tensen.. hari ni aku kene ngekor along jemput kak long (+geng²) kat serdang. Sudahnya Prison Break tu dapat tgk ujung² jer. Grr..

Nak dijadikan cerita. Lepas turunkan along dkt umah Kak Ani aku terus blah. Dari Jusco Equine menghala ke Tmn U ada satu spot gelap (kawasan construction Lebuhraya Khusus KLIA). Tetiba ada seko burung ni (tatau la burung ape sbb gelap.. tp aku rasa mcm burung gagak) terbang rendah gila terus langgar kete aku. Gedebekkk!!!!!!! Langgo cermin depan. Terlopong aku kejap.

Gila punya burung. Nak bunuh diri ke apa? Dia tak perasan ke kete aku baik punya racing kat jalan tu nak ngejo prison break. Rabun malam ker burung tu? Mentang-mentang kete aku kaler itam. Ikut suka dia je langgo. Kecuakkan melanda. Nak kena berhenti tepi ker? Ni kesalahan trafik ke idak ek? Eeeee... kalo terlanggo kucing mati yang dah sedia terburai-burai tengah jalan pun aku dah ngeri gila.. Inikan pulak...... Tapi masalah problemnya, bukan aku yang langgo dia... dia yang langgo aku. Isk! Eeeee seram..!!!

No comments: