Thursday, August 9, 2007

Sobar

Hangin satu badan!!!!!!!!

Semalam aku ke JRS. Niatnya nak settlekan mapping sektor pengangkutan untuk draf awal RTDSPT. Paginya aku ke Prima Damansara. Ambik baju kurung yang lama aku tempah kat bini Babad si Sue. Biasa la.. bila dah jumpa tak sah kalo tak sejam. Bersembang-sembang.. sambil tu aku hantar 7 pasang baju lagi kat dia. Nguwahahahaha.. semuanya kain² yang aku baru beli kat Melaka hari tu la. 2 pasang aku mintak urgent. Sepasang nak buat baju raya. Sepasang lagi baju batik yang menjadi tema wajib bagi pegawai kerajaan pada 1 dan 15hb setiap bulan. Dalam simpanan ada sepasang je baju jurung batik. Nak tak nak... terpaksa la aku urgentkan yang sepasang tu. Dah settle sume.. aku direct ke Klang ikut NKVE.

Di JRS.. cam biasa.. buat cam opis sendiri. Hehehe.. pegi lunch plak dulu before buat keje. Aku sempat siapkan map utk cadangan overall dengan BP1-6. Punya la lembab pc dorang. Penuh dgn virus ke ape? Ecehhh.. mcm la pc aku kat opis nih tak penah kene serang virus. ekekekekek.. sedar tak sedar pukul 10 baru aku gerak balik rumah. Tu pun sebab perot aku dah rasa semacam.. masuk angin. Sebelum gastrik menyerang.. baik aku blah mencari makanan sesiap. Tapi kat situ area penempatan cina. Jadi sukar la nak mencari makanan halal. Aku decide direct balik rumah la. Besok boleh dtg lg siapkan map² tu sume.

Jadinya.. hari ni tadi aku ke JRS lagi. Tapi baru je duduk... Sya ckp dorang baru dapat komen terbaru dari Haji Shariff Pejabat Projek Alor Setar pasal report kitorang. Aku rasa dah buat best gila la untuk report tu.. tapi bila bukak tgk... hoh!! dia nak report aku tu ditukar jadi format jadual plak. Adei.. apesal lak tuko² nih? Hari tu byk kali aku tanya.. nak buat format jadual ker nak ikut format biasa. Manis je mulut berkata² buat la cam mana pun takpe. Banyak gila nak kene tukau. Semuanya ada 14 BP tau. Tu baru report. Blom masuk bab mapping lagi. Sure la semuanya bertukau. Huwarrghhh..!! Dah la esok hari last aku bekerja kat opis nih. Mana sempat aku nak betulkan. Hanginnnn!!! Hanginnnn!!!

Sudahnya aku kemas kertas² sume.. chio balik opis semula. Sampai tertinggal Cosmo August Edition yang baaaruuu je aku beli kat sana. Cizzzz..!! Sabar je la wehhh..

Minggu depan aku dah berhenti kerja. Dah tu sapa nak betulkan report² ni semua?

No comments: