Wednesday, June 4, 2008

induksi umum

Aku ke ofis hari ni setelah sekian lama bercuti. Adeih.. banyak betul permohonan baru masuk. Aku settlekan keje pape yang patut. Especially aku punya minit dan surat-surat yang berkenaan lah.

Pukul10 camtu.. dapat call dari JPBD asking for my IC number. Owhhh!! Aku dijadualkan untuk attend kursus induksi umum this 12th - 26th June. Errk!! Masalah gak tu sbb bulan ni mmg kelam kabut sket since staf2 pun ada yg bercuti dan berkursus jugak. Meeting untuk bulan ni pun blom schedule lg. Next week aku ada bengkel portal kat Shah Alam. Boss plak lom balik ofis nak discuss tarikh. Aiyakkkkk!!! Termenung tengok kalender...

But the good thing is.. cepat abeh induksi maka cepat juga la aku sah jawatan. Yihuuuu!!! Dan cepat juga la aku bleh buat penyelarasan gaji!!!! Kehkehkehkeh...

So... see u at Sg Congkak next week ;-)

No comments: