Friday, July 11, 2008

komplen membina

Kalau hari tu kemain aku duk bagi puji-pujian kat Kurnia Insurance. Tapi skang aku dah berubah fikiran. Maybe dorang punya customer service mmg tip top (ntah2 sbb aku pompan call toll free nangeh2... tu pasal la effisyen kot.. muahahaha).. tapi bila sampai kat part adjustor dia.. kantoi..!!

LEMBAB nak mampos. Bayang la aku eksiden 8th Jun and skang dah 11th July tapi tak settle2 gak lagi. Si worksyop mmg la cakap dowang papehal tunggu adjustor.. kang main buat jer tapi adjustor tak approve.. sapa mo bayar?

So selepas series of kursus yang aku attend sepanjang kecederaan WanJay kesayangan... dengan penuh "ayu"nya aku call adjustor tu. Menurut akak kat worksyop tu.. ekceli kete tu dah siap. Tapi masa test drive.. ada bunyik2.. so mcm ada benda kene tukar la. Tu yang panggil adjustor dtg tengok balik. Masalahnya.. dah dekat 2 minggu tapi tak muncul2 gak.. Hanginnn satu badan!!

Itu la nya. Nak marah-marah pun tak guna. Lagi dilambatkan kang.. tak ke naya. Semalam aku call la adjustor tu... katanya dalam petang2 sket mo pi worksyop tengok kete aku. Tapi pagi td aku call worksyop.. still tak kunjung tiba. Gua sudah hot la ini macam.

Aku sempat tolong mummy clearkan virus yg menyerang pc dia nih. Pukul 3 petang aku call lagi adjustor tu. Eceh dan dan tgh on the way nak ke worksyop. Aku pun ckp la "ok.. kejap lg i jumpa you kat worksyop".. Padahal aku tgh lepak2 kat KLCC tunggu kak long. Kak long demam.. aku ditugaskan jadi drebar la. Alang2 aku pun singgah maxis centre nak tuko simcard hotlink aku yg berproblem tu. Kene virus kut sbb asik surf intenet jer. Alang2 aku tuko ke 3G terus. Pueh ati den.

Al kisah... esok pagi akan ku follow up lagi dgn encik adjustor tu. To be continue.......

No comments: