Saturday, August 9, 2008

08.08.08

Bukan taksub, sekadar meraikan tarikh yang sangat bermakna bagi kawan2 aku. I'm happy for them as they're part of my happiness. Big congratulations kepada Cyn dan Suraya kerana pada tarikh ini.. mereka dianugerahkan satu lg title dalam hidup mereka.

Pertamanya, pada tarikh ini lah, Bye - my bestfriend from highschool dianugerahkan title ISTERI. Keduanya, pada tarikh ini lah Suraya - my other bestfriend from highschool dianugerahlan title IBU.

Dua title yang sangat bermakna dalam hidup seseorang. Meriah sungguh hidup aku dengan ucapan tahniah. Walaupun terkilan sbb tak dapat tgk Bye bersanding (since majlis kendurinya bertembung dgn my cousin's reception). Tapi aku happy sbb dapat gak sumbang tenaga untuk majlis dia walaupun sumbangannya kecil sangat. Bye selamat dinikahkan dengan 2 kali lafaz oleh tok kadi yang kelakar orangnya pada pukul 10.33 malam, hari mulia hari Jumaat, 6 Syaaban 1429H bersamaan 8 Ogos 2008.

Suraya pula, selamat melahirkan baby girl sulungnya di HUKM pukul 2.50 ptg. Hari Jumaat, 6 Syaaban 1429Hijrah bersamaan 8 Ogos 2008 belum sempat lg menjenguk di hospital. Planning nya mungkin besok kut. Nanti dah jumpa empunya badan baru boleh nak story mory.
So, skang.. aku nak pi bersiap2 nak ke rumah Bye even majlisnya dah lepas. Ada gambo nnti aku tampal ler kat sini ;-)

No comments: