Wednesday, February 18, 2009

Imported Tea

Yeahhhh.. entry kali ni aku jadi salesgirl jap.. entry kali ni ditujukan khas buat cik z yang berhajat nak kirim teh dari tanah tinggi.

Selain daripada teh tempatan cap Cameron Valley Tea yang owner dia pakai humvee tu... dan beberapa brand local tea yang lain.. ada juga imported tea yang aku selalu recommend pada kawan2..

Di luar Cameron Highlands, kita selalu jumpa teh daripada macam-macam brand. Ada teh cap Boh, teh cap Lipton, teh cap masjid, teh cap rimau, teh sabah, etc. etc. Ada yang berperisa.. ada yang original.. Ada yang serbuk mengikut gred, ada yang uncang.. macam2 jenis la kiranya.

Di Cameron Highlands ni ada 2 imported flavour tea yang bleh dapat... Mesna dan Zesta. Dua-dua dari Sri Lanka. Before this aku selalu borong teh berperisa dari brand Zesta. But since last Eid dah kehabisan stock. Nak tunggu sampai dari Sri Lanka yang bergolak tu punya la lama. Second option ialah teh cap Mesna.

Teringin nak order? Aku bleh tolong belikan. Once a month aku balik KL bleh la datang amik kat rumah ek... kalo nak COD pun bleh.. aku up sket la duit tambang..

Oh ya.. double click kat gambo atas tu for larger image.. tenkiuuu!!!

2 comments:

Linda Latip said...

hi zura! hehe jumpe plak ye kat blog.order fresh flower pn boleh lahh..kot² msa tu ade yg nk gune..

p/s..saya kwn cik z yg order bunga ros 4 doze itu hari..thnks a lot yer!

cik-zura said...

owh hi linda!! tq stopping by. Kekeke.. nak order fresh flower pun bleh. Tapi delivery terhad bila time zura balik KL je la. kekekeke