Wednesday, December 16, 2009

penangguhan

So official letter dari JPBD dah sampai. Sepatutnya aku melapor diri ke tempat bertugas yang baru hari nih. Tapi pihak pentadbiran Majlis mohon penangguhan untuk aku settlekan 1 lagi meeting OSC kali terakhir untuk tahun ni.. lepas settle meeting on this coming Dec 23th maka tercapai lah sasaran 24 kali mesyuarat OSC setahun. Yezzaaa!!!

Kalau ikutkan penangguhan sehingga Dec 31st.. tapi on 28th aku dah berambus dari sini.. for good. Alhamdulillah. Tak larat nak berlama-lamaan lagi disini. 28 - 31 tu aku nak bercuti.. ambil mood peralihan bukan setakat tempat bertugas but back to old weather.. familiar environment. Dijangkakan akan mengalami demam dan selsema akibat perubahan cuaca tersebut. Agaknya lah. Bukannya aku mintak nak sakit.

Sekarang ni aku cuma menghabiskan waktu pejabat dengan buat senarai Nota Serah Tugas untuk the new staff lah. Dah la dia masuk kerja nanti dia langsung takde assistant. Hmm.. ko rasa lah pulak mcm mana memula kerja daripada zero. Eh... tak zero sgt lah sbb aku as pioneer dah buat path utk dia.

So.. let me enjoy my last few days here. See you at KL next year.

No comments: