Tuesday, December 1, 2009

lompat bintang

Itu lah perasaan aku sekarang!!! Rasa macam nak lompat-lompat mcm kanak-kanak rebina... Rasa macam nak guling-guling mcm emoticon kat ym tu... Rasa macam nak nanges pun ada.. Hahahahaha.. Yang penting... Aku Happyyyyyyyyyyyy!!!!!!

Yey yey yey yey..

Bawak mengucap.. ape yg ko gembirakan sangat ni? Hahahaha... akhirnyaaaaaaaaaaaa!!!! yaa... akhirnyaaaaaa!!!

PERMOHONAN UNTUK BERTUKAR TEMPAT BERTUGAS TELAH DILULUSKAN.

KLLLLL!!! Tungguuuuuu!!! Aku datanggggggggg!!!

Hahahahaha.. akhirnya dapat kembali bertugas di tempat sendiri. Letih dah bercuti-cuti di Cameron Highlands.

Ehhhh!!! Tapi aku blom pi tengok bunga reflesia lagi!! Uwaaaaa..

4 comments:

cik jijah said...

tahniah babe!! akhirnya.. ala bunga refflesia tu kan lain kali holiday lah baru tgk :)

cik-zura said...

terima kasih lisz.. nk dtg holiday lenkali tu yg maleh tu.. kalo bleh takmo dtg sini lg dah.. muak.. tunggu lg 10 thn br bleh dtg blk kot.. wakakakakakak...

aqxbaik said...

hello, i enjoy reading ur blog
haha.
& tahniah dpt tukar tmpt kerja

cik-zura said...

hello akmal... tq 4 stopping by. hehehehe..