Thursday, April 21, 2011

nur kasih

adoyai..
lemau btol nak sembang sorang-sorang mcm selalu..
keje byk weh.. hehe alasan.. alasan.. alasan..
aku mengalami writer's block agaknya.. ecewah.. writer la sgt kannn!!!
sampai birthday sendiri pun aku malas nk buat entry.. whoa!!!

so sejak internet kat opis ni jadi laju...
aku duk melayan cityville aje kt fb.. haa kan dah kabo... itu yg dibusykan sebenonya.. haha
eh tak abis lagi..
aku duk melayan youtube dan mengembalikan zaman kegemilangan mendonlod lagu.. hihihi..
best.. best.. best..

kalo ari tu cite pasal hikayat merong mahawangsa..
ni aku nk cite pasal nur kasih the movie plak..
wahhhh.. jarang² btul aku melayan movie skang eh?
masa ada byk terluang.. tp pengisiannya dgn berlibur dirumah saja..
malas gila nk merayau sorang² mcm zaman muda² dulu..

ok berbalik pada nur kasih..
aku sebenonya idak la khatam abeh drama tuh..
kebetulan drama tu on-air masa aku kat CH..
lagi lah gila byk masa terluang masa kat sana kaannnnn..
di tambah pulak masa tu ada housemate yg rajin layan cite melayu..
dan ditambah dgn lakonan ustaz aidil yg mcm ensem dan best gile..
so ai folo je lewww..

next month katanya movie nur kasih nak release..
tgk trailer mmg best gila ah ding dong..
eee sonotnya..
moh kita tgk..

No comments: