Wednesday, August 4, 2010

holaaaaa

Holaaaa blog,

Lama gak aku tak update ek? Too much to say and too little time to write. And baru tadi aku ada masa nak transfer gambar ke dlm laptop. Dah transfer.. malas pulak nk touch up and upload.. huhuhuhuhu..

Banyak benda nak story.. nak start kat mana dulu ntah... tu blom campo yang aku dah lupa what to blog about. Lantaklah. Bukan ada pekdah sgt pun... tulis merapu2 je lebih. Abis kuat pun aku mengadu aku byk kerja. Hahaha.. mmg la banyak.. suka tangguh kerja.. tak baik tau!!

Anyway alhamdulillah. 2 kerja tertunggak tersebut dah nampak bayangnya. Bos pun dah komen.. so ada lah pindaan sket2. Hati dah lega.. so bleh la aku picit2 game kat facebook tu sebentar. Dan jenguk2 blog juga. Eh.. tiap2 hari aku jenguk blog cuma tak sempat nk tulis apa2 je. Regarding on pengesahan dalam perkhidmatan awam pun dah dlm proses. Pegawai hr kpkt tersebut telah dapat dihubungi. Sket time lg dia pos details yg diperlukan. See.. thats why kepala ringan sket.

Minggu lepas lagi la mcm zombie.. siang mlm pikir pasal report.. tu yg boring tu bila buat RnD ni.. mcm buat thesis... nak kena ada kaedah.. teknik.. rujukan.. analisis.. sampel.. bla bla bla..

Muahahaha.. tapi kadang2 seronok gak tulis report.. tgk subject matter la kut.. cuma aku ni malas je. Uhuk..

No comments: