Thursday, June 9, 2011

angry birds

Skang ni kat mana-mana org ckp pasal angry birds. Burung marah? gagagagagaaga

At first aku pun tak peduli sangat.. sbb ianya sejenis games app yg boleh dibeli/didownload/diinstall ke dlm iphone/ipad/ipod/android/etc which I don't have any of them, hahaha.

Then, aku cuba google kut2 bleh install kt pc plak kan.. hmm takdak jugak. Tapi aku ada jumpa website yg ko bleh main angry birds tu online. Layan juga la time boring tu duk lastik2 kepala-babiijo-sampai-pecah.. tapi gambonya kecik dan space nk lastik tu mcm tak berapa nk best.

Tapi sekarang anda tidak perlu risau lagi sekiranya kemaruk nk main angry birds tapi takdak gadget yg sepatutnya. Haaaaaaaaaa... semalam baru aku perasan benda alah tu. Arakian, ternampak promo dkt chrome. Yup.. saya mmg suka google chrome. The best so far lah pada pendapat aku. Instead of senang nk bukak google (dah tentu la namanya pun google chrome!).. now depa buat chrome web store pulak. Wahhhh! Ada mcm2 game dan apps kt dlm tu. Setakat nak main angry birds tu bleh install dgn senang hati. FREE plak tu! Mana2 pengguna chrome samada win/mac pun bleh guna chrome web store tersebut.

Memula aku igt bila dah Install Success tu depa install dlm pc. Rupa2nya teeeedaaaakkkk!!! Everytime nk main... ko kena online dulu.. lps tu bukak chrome.. then baru ko bleh klik kt apps tu.. macam niiiiiii...


Ok paham?

btw, cantik tak wallpaper chrome aku? kate spade youuuuuuuuuuuuu!! ahaks!

Oriet.. selamat melastik ok ;) ailapyu lah!!

No comments: