Friday, July 6, 2007

bila robot buat LAWAK

dah tgk movie Transformers? aku tgk hari ahad lepas... mlm tu lepas balik dari traffic survey. gempak gila laa movie nih. Tapi aku bukan nak tulis review ke ape ke kat sini.. Melambak boleh digoogle review, komen, kritik dan segala macam puji-pujian yang korang worth reading pasal movie nih. Memula aku pun macam dia punya director... malas nak tgk movie ni.. cerita robot mainan bodoh ditambah dgn aku bukan minat sgt cite ala² futuristik nih. Tapi bila tgk dianya teaser masa tgk Ocean 13 hari tu.. wahhhhh mcm best gila je Transformer nih. Terus tukar niat. Tiket ni pun beli last minute.. si Bye pegi beli beratur kemain panjang kat TGV baru Metro Prima Kepong. TGV baru.. sound system.. seating.. puas ati la... worth it gila tgk movie kat dalam wayang. Pasni kalo holiwud nk buat Thundercat pun aku sanggup pegi tgk wayang.... ekekekek..

Scene paling aku suka dalam cite transformers nih dan paling gelak besar masa autobot ngekor Sam balik rumah nak amik cermin mata datuk si Sam. Robot tu dah la besar bagak.. bergegar earthquake terus jadinya kat rumah tu.. hahahah.. pastu dorang rosakkan halaman bapak si Sam. Bapak si Sam jenguk keluar tengok halaman dia dah rosak. Perghh kuat gila earthquake sampai rosak landscaping dgn rumput dia baru je tanam siang nya tuh. Memula dorang tuka jadi trak la kete la... tapi Sam sound cam pelik la pehal lak tetiba byk lak lori² dgn kete porche parking depan rumah.. Wakakaka.. si autobot tu sume pun sedaya upaya la menyorok dari pandangan bapak si Sam. Celah pokok ar.. celah rumah arr.. adeiii.. lawak.. lawakk...

Part sedey plak.. time askar² tu tangkap BumbleBee kat bwh jejantas tu. Sian plak aku tgk.
So.. dah tgk website Transformers? Kat situ korang bleh pilih side.. Protect or Destroy. Nak dengar soundtrack pun bleh kt site tu. Ada tiga lagu jer pun dorang bg dengo.. Linkin Park - What I've Done, Goo Goo Dolls - Before It's Too Late dengan Mute Math - Transformer Theme. Kalau check dekat Temporary Internet Files tu.. korang bleh sedut tiga² lagu nih kat situ. FREE! Bitrate 192kbps. Ok la tu kan :D

Dah sedut? bagusss...

No comments: