Thursday, July 12, 2007

lapor diri BESOK? gila ker???

Dalam pada aku berkejar kesana kemari menyiapkan kerja yang sungguh berlambak skarang nih.. tengah² aku berdebu² kat site Neo Damansara tetiba dapat satu call. Dari pompan...!! Dia panggil aku PUAN (aku malas dah nak betulkan.. aku iyekan je la.. anggap je la doa.. ye tak? :D).. dia kata dia dari Kementerian Perumahan. Serta-merta aku blur. Bila masa pulak aku beli rumah nih. Hahahhahaha...
Oooo.. rupa-rupanya dia nak menyampaikan berita yang aku dah berjaya dalam temuduga hari tu. WHAT??? Aku berjaya!!!

Alhamdulillah... syukur.. balik je dari site ingat nak call abah dan mummy.. tp sure mummy tgh ada kelas skarang nih.. aku call abah tp x berangkat.. aku call kak Has bgtau aku berjaya.. sampai je opis.. kemain ramai yg call dan im tanya aku berjaya ke tidak. woooo.. ramai gak yg aku kenal berjaya intebiu tu. Bagus.. bagus.. mari beramai² kerja gomen. Tapi hati aku nih riso gak.. sekali dia posting aku pegi pbt ulu mana ntah. Mampos.. tp ada baiknya jugak.. pbt luar bandar tak byk submission projek.. belanja idop tak tinggi.. gaji bleh simpan (ayat menyedapkan hati.. cizzz).
Tapiiii.. isk.. camne nih.. lapor diri ESOK??? Mengucap aku dibuatnya. Esok ada dua report aku kene submit. Dua² tak siap lagi.. dan sekarang pukul12.30 malam aku still ada kat pejabat. Uwaaa!!! Ya Allah.. tolong lah aku...

No comments: