Monday, January 18, 2010

3D


Dah sebulan movie avatar duk tayang kat wayang. Semalam baru berkesempatan pi tengok. Itu pun tak plan pun. Hajat sebenar aku nak ke lowyatt cari barang utk ofis. Tapi jammed gegila. Car park full di mana2. Sampai WanJay pun naik temperature. Sebelum WanJay berasap kat tengah2 jam tu ada baiknya aku blah cecepat.

Itu la ceritanya aku bleh tersampai ke KLCC. Kebetulan ada fast track utk purchase tiket avatar. Tapi movie utk pukul 3.15pm dah full. Terpaksa la tgk pukul 5.40pm. Dekat movie list tu dia tak tulis pun show utk 5.40 tu Avatar 3D. Tapi alang-alang nak tgk sangat movie ni.. dah berdiri pun depan kaunter... tade cite banyak.. beli aje itu tiket. Amik ko!! RM18!!.. hehehe.. i hope worth it.

Sementara nak tunggu pukul 5.40 pm.. aku jalan2 di ISetan. Register membership IClub. Saje suka-suka. Siap buat supplementary card utk kak long. Baik punya adik, kan? Mentang2 supplementary card tu free. Huhuhu..

So, jalan punya jalan. Akhirnya aku beli jugak perfume Emporio Armani Diamond. Sangat sedap bau dia. Mmg duk aimed daripada sebelum xmas lg. RM165 for 30ml. Ok la tuh. Yey! Dapat free RM4 utk parking!!!

Then makan di Manhattan Fish Market. Jalan2 lg membuang masa yang berharga sampai pukul 5.40pm.

Tersangat sengal sbb terlupa bawak camera. Amik gambar camera handphone pulak aku tak biasa. Asyik gelap dan goyang. Tika dan saat ni baru la terasa yang aku ni loneranger. Sengal btul lah. So takde la gambo aku berposing dengan cermin mata 3D pinjam ittew..

So the movie mmg superb!! 3D movie takde sarikata... sebbaik ram otak aku ni cepat sket nak translate. Bagus juga. Time terdesak mmg ram tu jalan laju kut. kah kah kah.. aku buat lawak tak kelakar.. gelak ar.. gelak ar..

Seperti biasa.. no review from me. Sbb aku tak reti. Yang aku tau movie tu best jer. 3D plak tu.. mmg menarik gila ah ding dong lah. Org jakun pertama kali tgk movie 3D mmg gitu kut. Kah kah kah..

2 jam lebih mcm tak terasa jer. Abeh movie.. terus balik. Buntang sekejap bijik mata tgk parking fee dah cecah RM11.50. Sebbaik aku redeem diskaun RM4 kat IClub. Fuhhhh!!!

No comments: