Thursday, November 12, 2009

stuck

Jam pukul 8.11 malam.. tapi aku masih tercongok di opis. Ralit mengemaskini permohonan dan detect permohonan yang dah matang untuk di angkat for next meeting.

Ecewah rajin siot aku hari nih..!! Pagi tadi baru je meeting. Baru je abis meeting ni aku dah start utk keje-keje next meeting.

Jom review keje aku hari nih.
  1. Urusetia dan Setiausaha mesyuarat. Settle!
  2. Fotostet senarai kehadiran dan hantar ke jab.kewangan untuk claim elaun. Settle!
  3. Buat surat dengan senarai dan resit-resit beli barang utk 5S untuk claim petty cash. Settle!!
  4. Buat surat untuk letak jawatan sebagai Ketua Audit Dalam. Siapp!!
  5. Settlekan ulasan-ulasan teknikal yang duk berterabur dan masukkan dalam fail. Siapp!!!
  6. Detect permohonan yang boleh diangkat ke next meeting. Siapp!!
  7. Keluarkan surat mohon ulasan bagi permohonan tercicir. Siappp!!
Caiyokkk!!! Esok kita buat minit dan cabutan minit mesyuarat plak ek. Orang yang paling kesian adalah despatch aku lahh. Banyak gila keje dia. Nak ngeteh pun dia tak sempat. Bos dia plak laju je keluarkan mcm2 surat. Hahahaha.. ok ok ok.. kita buat sesama ek.. tade sape dah nak tolong. Kita tolong sesama sendiri jek.

So skang ni ape cite nih?

Sebenarnya aku stuck kat opisssssssssss!!! Hujan dah turunnnnnnnn!!! Demam baru baik dah nak redah hujan? Ngeeee.. dah tu.. nak suh aku tido kat opis nih? Perot pun kelaparan mcm seharian tak makan. Nak makan ape ek mlm ni? Takkan fast food lg. Semalam aku buat potato salad jer dgn goreng chicken wings (Kang aku tepek gambo ek). Ina cakap.. kalo salad aku nih buat menjual mmg rugi sbb colourfull sgt. Wakakakaka... aku balas balik.. sure laku nya org nak beli sbb cantik dan sedap dimakan. Bwekkk!!!

Eh.. dah reda.. jom balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

No comments: