Friday, May 25, 2007

hospital... sambungan

Malam kelmarin aku anto Kak Long ke hospital balik. Semalam dia EL lagi la. Kiranya 2 hari la Along gua masuk wad.

Then, lepas kerja semalam.. aku straight ke hospital. Niatnya nak pi melawat Along la. Tengah drive tu aku call le KakLong tanya kut² dia nak pape ker.. Pastu bila sampai Sg.Besi Kak Long call balik. Dia kata Along dah bleh kluar wad.

Sampai hospital baru pukul 6.30. Sempat la layan Manja Lara tu kejap. Walaupun baru tgk 2-3 episode sekerat² tapi dah bleh agak la jln ceritanya. Standard la cerita melayu. Yang bikin pun orang melayu.. yang tengok pun orang melayu. Way of thinking tu sama jer. Tapi aku suka la tgk Sheila Rusly tu berlakon. Si Abby tu nampak lain plak. Mebi watak dia lain dari yg biasa dia bawak kut. Tak pun mekap dia lain dari yg biasa di tengok. Errr.. ontah la. Den tak ghoti nak komen drama pilem nih.

Eh.. tetiba masuk cerita pasal drama tv ek? Huhuhuhu.. ok sambung pasal Along td. Dia dapat dua jambak bunga dari bos dgn budak ofis dia. Dedua bunga ros. Jarang dpt jumpa bunga ros hidup nih. Teruja gak la aku kejap duk cium².

Pukul8 camtu kitorang bertiga pun mengangkut la beg² sume. Sebeban gak la ubat doktor bagi suh makan. Hahahaha.. amek ko.

No comments: