Saturday, September 13, 2008

bangkit dari pengsan yang panjang

Setelah seminggu pengsan.. akhirnya notebook aku terjaga dari tidurrr yang panjang. Last week aku dah plan nak balik KL jumpa doktor kasi obat notebook-ku yang ketiduran yang tiba2 dilanda sawan, pengsan dan tak bangun2..

So now.. here aku kat rumah kakak. Celik jer mata pagi td terus ke sini. Dalam masa 3 jam dah settle. Memang tere kan? Ni kalo aku bawak pi kedai.. solution yg aku dpt ialah dorang akan format notebook aku dan install os semula. Thats all. Kakak click sana click sini.. dia bubuh akupuntur ker ape ke tatau la.. Hahahaha.. bila dia explain ape masalah notebook aku nih.. aku sengih2 buat2 paham je lah..

Tapi dalam hati mmg seronok gila lah... sbb tak perlu format notebook aku nih. Dapat guna semula dan bleh buat keje seperti biasa ;-)

To kakak.. tenkiu so much...!! Lebiu!! Muahhh!!!!

No comments: