Monday, September 15, 2008

G2B

Semalam pi jalan2 kat MidValley semata-mata nak beli slipar dan kasut keje. Keadaan kedua-duanya dah uzur gila since aku blasah pakai hari-hari. Especially yang slipar tu lah. My fav slipar dan kasut keje is Crocodile. Very nice and comfy. Even kadang-kadang design ada cam makcik-makcik tapi aku tak pedulik dah skang. Kena pandai-pandailah carik yg design cam ok-ok sket ;-)

Tapi our mission pi MidV smlm adalah untuk mencari slipar ipanema by Gisele Bundchen. Lps surf lebih kurang.. aku jumpa satu beauty forum nih and depa kat sana kata slipar tu ada jual kat MidV. Tu pasallahnya aku terus tuju ke situ. Hehehe..

Sampai Studio R.. tertoleh-toleh gak nak mencari slipar tu.. ooo rupa-rupanya dia bergantungan kat sebelah kanan kedai. Ada 3-4 pasang gak yang nampak ensem dimataku inih. Lepas mentesting-testing antara ipanema or grendha... akhirnya aku beli yang ipanema. Ipanema dengan grendha nih adik-bradik. Satu brand tapi lain-lain model. Slipar getah.. Warna itam instead of gold kat dalam gambar. Ada nama Gisele bubuh kat situ.. harganya RM69.90. Tapi mmg selesalah. No argument. Kat luar kedai tu jugak aku bukak wedges dan sarung slipar baru.. wehoo..

Lepas tu jalan-jalan dalam JUSCO plak. Beli gak wedges dari Crocodile.. RM55.. black plain dan sesuai dibuat kasut keje. Kasut keje nih kene comfort lebih sket sbb kadang-kadang aku gi meeting or keje luar yang kena jalan jauh sket takde la menderita sakit kaki.

Tengah tunggu promoter tu pi amik size yg sesuai.. ternampak satu lg wedges from Nautica. Sangat cantik dan bleh la berangan cam ala-ala Jessica Simpson... Belek-belek.. try punya try.. skali tgk ada diskaun 20% menjadi harga kasut tu RM55 jugak. Hahahaha.. saya sangat suka!!! Dapat slipar, kasut keje dan kasut raya aka kasut function. Memanglah wedges yang seken tu tinggi tapi ketika function or pi kenduri kita byk duduk daripada berdiri. So settlelah upacara membeli-belah kasut pada hari inih. Bila dah berlubang barulah kita bershopping kasut lagik.. ;-) Moga berjumpa lagi dalam masa beberapa tahun. Hahaha.. daaaa...

No comments: