Thursday, September 11, 2008

no more kelam + suram

akhirnya aku berjaya menambah beberapa kaler dalam blog aku nih... amcam?

asalnya sume jenis tulisan dalam blog nih warna kelabu. tapi skang sudah tuko campo2 buh kaler oren + ijo + putih.. rasanya ensem dah nih kot. memula td ada la cam paria sket. oren ada biru ada ijo ada pink ada.. too many colors.. but now sudah okeh.. tenkiu pada ME dan kakak yang duk bg komen.

aku paling malas buh template... terasa cam semak dan hilang ke'simple'an yg nak ditunjukkan. itu pun incik lankutu dah rachun aku join nuffnang kt tepi tu.. sebbaik la kecik dan tak menyakitkan mata. ahaks...

so.. im happy.. no more kelam dan suram melanda diri... ecewahz..

1 comment:

Anonymous said...

haa...meriah la skit aku nak baca...kalau tak kelabu mata hitamku jadinya bila baca lelama...

baru ada gaya...hik hik hik