Friday, March 27, 2009

Jiwa Kacau

Dua tiga bulan ni aku mengalami jiwa kacau yang agak hebat pada abad ini. Malas nak mengarang bercerita berkenaan sebab dan musabab kejadian jiwa kacau ini berlaku. Apa yang pasti, ianya sangat sukar nak get out from my system.

Susah nak terima kekacauan jiwa tersebut sebenarnya sbb dia datang secara tiba-tiba. No alarm no signal. Kaboom!!! Meletop!! Atau sebenarnya aku dah nampak tapi menafikannya? Hmm.. interesting question untuk digali jawapannya.

Ohya.. aku juga mendapati aku akan sakit kepala berterusan sekiranya kekacauan jiwa ini tidak ditangani dengan segera. Blood pressure pun dah naik. Selain faktor stress di pejabat juga membantu menaikkan lg blood pressure aku nih. Adeh..

Ok lah.. malas nak type panjang pada entry takde hala tujuan ni.

No comments: