Tuesday, September 8, 2009

Confirmation Penempatan

Akhirnya surat penempatan staf OSC kumpulan sokongan 2 yang memilih opsyen untuk kekal dalam penjawatan persekutuan dah keluar.

Memang expected awal bulan Oktober dorang akan ke Federal semula. Hehehe.. ofis aku masih lg belum buka penjawatan baru untuk replace tempat budak2 nih. Esok2 aku la terkangkang buat keje sorang2. Mampos lah!!

Pada aku.. ada eloknya juga.. takde staf bermakna kurang beban kerja yg nak dilonggok kat aku. Ada alasan kukuh untuk keje cam cipan "staff takde".. hahahahaha.. lantaklah.. aku pun dah malas nak amik port sekian banyak masalah kat opis nih.

Biar lah pensijilan 5S tak dapat pun tak pe.. bukan masalah aku.

Hehehe.. 2-3 minggu ni plak penuh dgn sesi temuduga untuk jawatan kontrak kat JPBD. Aku agak dorang buka jawatan2 tu untuk isi kekosongan yg byk kat HQ dan beberapa ofis OSC seluruh Malaysia ekoran ramainya manusia naik pangkat ke 44 arituh.

Bagus. Harap2 permohonan aku nak blah dari sini pun diangkat sekali. Amin!!

Budak2 ni plak sibuk mencari rumah sewa kat KL. Akak jugak la yg jadi GPS masing2 utk ke tempat kerja baru nanti. Siap lukiskan map lg. Hahahaha..

No comments: