Tuesday, July 28, 2009

choices

Bangun pagi ni.. teragak2 nak pegi ke Highpoint atau tidak. Laptop yg sedang digunakan ini hanya ada 2 masalah.

1st, webcam not function (the error said.. webcam not connected) which there was wiring problem I guessed.

2nd, touch mouse is not function also. Lambat perasan masalah tersebut since asik menggunakan external mouse sahaja.

See? Takde masalah besar sebenarnya. Aku get tru forum tadi. Ada yang punya bigger problem than mine. The worst part is they also faced problem when dealing with Highpoint. Bayangkan nak settlekan satu-satu problem took up until 4 months!!! Ayyo.. apasal teruk sangat? Sapa keje technician kat acer sila angkat tangan!!!

So sekarang saya sedang berbelah bahagi mau pergi atau tidak. Aku try call Mel (my other IT advisor), tak berjawab plak. Haihhh!!!

Kakak plak sedang training ngak bisa diganggu... kalo call pun confirm tak jawab juga.

Dear readers, I need your help :(

4 comments:

Muzik Hati said...

beb... jgn sakit hati eh...
apa kata tuka sony netbook tuh... ala yg besar purse tu... hakhakhak... ada kaler pink beb! :P

cik-zura said...

ayyoo kecik beso purse? tak berminat yg kecik2 sgt.. saya sedar diri mata saya rabun... hahahaha... takpelah.. kasik repair yg ini dulu.. lps tu kemudian cerita >:)

Unknown said...

kasik jual la terus..kan dulu dah suh amik DELL...hehehe

cik-zura said...

iye incik... lps repair.. baru bleh jual.. takkan nk jual barang tak elok?

err ada buyer ker? jual half price pun ok KOT..