Wednesday, August 5, 2009

OSC Online

Bulan Ogos adalah musim sejuk di Cameron Highlands ya tuan-tuan dan puan-puan. Best jugak la jalan2 di sini cakap2 keluar asap. Huhuhuhu..

Yang tak best bagi orang yang actually live here adalah... kain baju basuhan sumenya lambat kering! Haiyaa.. it's ok. Since aku mmg bz gila skang (eh ada masa plak ko nak memblog ek? bwekk) so tak risau sgt lah nak menyidai kain baju di ampaian. Nak basuh pun tak sempat... kehkehkeh..

Pagi tadi ada Majlis Penyerahan Bendera Kontijen MDCH sempena Kejohanan Sukan Kerajaan Tempatan 8 - 10 Ogos kat Lipis. Semangat lah jugak sbb dah dapat baju sukan rasmi... siap dgn beg lagik ;) hahahaha barulah terasa mcm staf (yang sentiasa di anaktirikan.. *sob*)

Berangkat ke Lipis lusa. Tapi ptg karang aku turun ke KL. Esok ada bengkel OSC Online di Putrajaya. Lepas bengkel abeh kul5 ptg, terus berangkat semula ke CH. Adeh.. muntah dalam kete je la aku kejenya nnti :| susah hati btul.. dah la lusa adalah kali pertama nak turun dari Bukit Cameron ni naik bas!!!! Sila bawak plastik byk2 okehhh ;) dan asam boi juga.

See.. keje ke hulu ke hilir lah aku seminggu dua nih. Balik dari Lipis.. penuh dgn meeting dan meeting dan meeting. Bulan Ramadhan dan nak dekat.. puasa ada 5 hari nak ganti. Erk!!!

Sudahkah anda qada puasa tahun lepas?

No comments: