Friday, May 7, 2010

victory!!

I was not at my desk yesterday. Pi task force SDI kat WTS. The whole day lepak kat sana as urusetia yang tak terurus.. hahaha. Aku tak faham banyak pun daripada perbincangan depa. I'm a new officer.. impossible nk faham a very broad subject mcm SDI tu.

Anyway.. aku bukan nak cerita pasal keje daaaa.. ni nak cerita perkara yang berlaku selepas kerja smlm. Mulanya aku teragak gak nak ke Mid Valley bila tgk minyak kete tunggu masa nak menyala. Jenuh la kalau mati enjin tgh2 jalam jam sbb takdak minyak. Anyway.. gagah jugak ni.. Jalan Syed Putra dah start jem. So aku masuk mahameru dan masuk Jalan Bangsar. Eh mana semua kereta pergi? Oooo tgh beratur kat simpang Jalan Bangsar - Travers yg tengah duk renovate. Lepas tu clear. Eh ajaib sungguh. Aku ke Jalan Maarof dulu isi minyak. Lepas tu baru senang hati kan..

Macam biasa park kereta kat The Garden. Gagah sungguh aku nak keluar ke shopping complex selepas waktu kerja. Sebenarnya aku lebih suka straight balik rumah. Tapi memandangkan cleanser dgn toner mmg dah nak abis... dpt tahu pulak hari ni dgn semalam adalah J-Card Day di Jusco Mid v. Redah aje lah.

Tak pandang kiri kanan aku terus aje ke clarins counter. Sekali lagi ajaib sbb tak ramai orang di Jusco. Selalu tu kan gila-gila punya ramai orang time J-Card Day kan.. Rupanya semua store2 di Mid V pun ada buat sale...!!!! Dan nak lagi pelik bila aku HANYA menghabiskan duit sebanyak RM300. Wakakakakaka... ini adalah suatu KEMENANGAN untuk diri aku yang di kelilingi oleh sale sign di SELURUH Mid V!!!

Aku sampai rumah semalam dengan keadaan masih tak percaya dengan apa yang berlaku. I'm very proud of myself. Yehaaaaaaaaaaa!!! ;o)

No comments: