Wednesday, June 23, 2010

banjir trafik

Semuanya gara-gara entry mari kita check saman trafik semalam. Tiba-tiba kemain ramai orang masuk blog nih. Aik!! What the....

Rupanya entry tersebut telah dilinkkan dalam blog lain. Terkejut gak lah. Ditelek2 isi blog tersebut. Tengok2 blog picisan politikus untuk menghentam kerajaan. Aik... kes aku merungut sorang-sorang pun jadi sensasi ek.. isk isk isk.. kesian betul.. takdak bahan nak tulis kah? Atau adakah kerana aku pinjam gambo orang tak minta keizinan? Muakakakakakak...

Untuk makluman... saya bukan pro kerajaan... saya juga bukan berdiri dihaluan kiri mahu pun kanan. Aku cuma rakyat biasa. Yang kebetulan bekerja dengan kerajaan. Aku tulis tanpa berdasarkan fakta konkrit pun. Cuma merapu je lebih seperti rakyat marhaen yang lain. Aku tak pedulik pun sapa yang duduk atas sanun. Aku tak pedulik pun kalau tak ramai yang jenguk blog ni.

Tapi bengang jugak lah tiba2 entry blog ni di politik kan. Bikin gua temper satu badan je. Fuhh kombang kompih lubang idung den tarik napas. Sabarun minnal imannnn..

No comments: