Tuesday, June 22, 2010

maxis new sms rate

Tengah syok2 buat keje.. masuk 1 sms.
From : Hotlink
RM0. Kadar SMS antarabangsa akan diubah mulai 23/6, kecuali untuk negara Thai, Singapura, Indonesia & Nepal. Info di laman web maxis atau m.maxis.com.my/iosms
Selalunya, hotlink rajin hantar sms promotion suh subscribe buletin la, infolawak la, gossip artis la.. macam2. Biasanya aku delete je sms2 sampah sedemikian. Kali ni... dengan rajinnya aku menyahut saranan dan terus type url yang tertera di muka chrome.

Sayugia diberitakan...
Thank you for your continued support for Maxis services. We now have new rates for International SMS:
RM 0.50 / sms - All International destinations excluding Thailand, Nepal, Indonesia & Singapore.
RM 0.20 / sms - Thailand, Nepal, Indonesia & Singapore.
Arghhhhhh!!!! Hantu raya betul lah. Kiri kanan depan belakang duk asak duit gaji aku yang seciput ittew. Hmmm nampaknya makin kurang la kuantiti sms yg akan dihantar ke luar negera selepas ini. Semoga dia memahami. Dan semoga aku tak lupa terus pada beliau untuk dismskan walaupun sekali-sekala... hahahaha.. dan juga semoga aku tak jiwa kacau dengan hantar sms bertubi-tubi carik gaduh dan akhirnya dia pun turut jiwa kacau bersama-sama.

sabar aje lah................................

2 comments:

ena said...

eh digi sms ke spore rm1 tau! murah la tu.. sms aku selalu ekeke...

cik-zura said...

ye ke? wakakakkaka gila mahal.. dah mcm sms ke tanahair kalau kita roaming. aku takyah sms ko... aku buzz kat ym sudah laaaa :P