Tuesday, May 12, 2009

kelas memasak cik Ina - update

Lama gila baru dapat update... mintak maap la ye. Entry kali ni adalah sambungan kepada entry sebelum nih - kelas memasak cik Ina.

So.. inilah hasilnya. Karipap sardin dan kuih ketayap. Sungguh enak dimakan begitu sahaja sambil melepak depan tv dan bergulung di dalam comforter. Yihaaaa!! Cameron Highlands life style. Mengeram di dalam comforter ;)

2 comments:

::cikgu liza:: said...

sejuk sgt ke CH? hari tu aku pergi kan.. malam je aku rasa sejuk.. siang mcm kat dungun kalau hari hujan.. tapi kuih ko tuh aku tak kira cuaca.. memang tampak sodap dimakan bila2 masa di mana2 jua..

cik-zura said...

mmg tak sejuk pun.. tu yg aku heran kenapa tiap2 weekend still ramai pelancong.. hahaha mampos aku kena banned masuk pahang kang.

tgk musim sebenonya.. kekadang sejuk.. kekadang panas cam kl je. tp kekadang cuaca pun cam dengki jer. weekend time ramai pelancong dia panas. weekday baru sejuk utk org2 cameron. haha.. ape ntah aku merepek nih..